Tuesday, July 20, 2010

-keluarga tersyg-

tjk pun dah menunjukkan ak ank yg solehah.aish!haha.actually ak mmng ada satu fmily yg sgt besar n sgt rapat.dr yg bergelar nenek leh jer bergosip2 ngan kami yang belum kawin ni.bygkan?huhu.apa lagi yg ada anak.kami mmng suka berkumpul n sembang bnyk2.mcm2 cerita ah kuar nnti.dr mk cik senah hujung kampung sampai pak din hjung kampung satu lagi.hehe.ye!sgt meriah kehidupan kami.wlupun ak dilahirkan lam family yg hanya ada 4 beradik je.tp ak tetap rsa cam ada 20 adik beradik sbb ak dah anggap smua spupu or anak spupu ak as a adik bradik ak.smua msalah pun cerita kat diorng.dr msalah cinta sampai ah msalah kewangan.mereka mendengar n memberi nasihat yg sgt berguna.ak sgt bersyukur dilahirkan dr family ak skrunk coz bg ak fmily ak lah yg terbaik di dunia!


                                                kak long,deq me n ummi!


                                                               happy rite? :)


                                ayah mmng ptot bersyukur coz ank2 pompuan 
                                        dia chomey2!hehe :)
terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

2 comments:

ASH said...

yeah family always 1st rite??haha ni cnfrm dh lma x blik kg ni...haha

miss epa said...

haha.btol2.thu xpa.dah lama sgt dah.tp dah merancang dah tuk blik time pose ni.blik mkn murtabak kat umah..hehe~