Thursday, July 8, 2010

-single-

SALAM SEMUA.


okay fine!tajuk ni mmng agak seram sejuk ckit.hehe.ak 
mmng single but not available coz ummi xbg kapel.ak thu agak
 kuno alasannyer.huh!tp status ak skrunk ni agak membuatkn ak bengang 
bila ada statement2 yg menyentuh tangkai jantung,hati,kaki,tangan n 
smua ah.cntoh statement itu ialah




        statement 1
     
               aku : jom ah lepak maner2 weekend ni?
        'kwn ak' : ko ajak pakwe ko la wei!


        statement 2


                aku : best ah dpt free kol  tuk 7 hari ni!
       'kwn ak': ko nak kol sape?ko xda pakwe kn?


       statement 3


                aku : alamak wei.tpon ak xbnyi pun!dpt free kol pun xthu nk kol sape!?
        'kwn aku' : hahaha(gelak sepenuh at)!kcian ko!!


(T_T)!okay!thanks tuk smua yg mngeluarkn statement tu ek.huh!
kalo ak ckp ak single.smua org pun buat muka.kata ak tipu
 la.wei!ingt ak sje nk ngaku ak ni xda orng nk!ehem.hati agak membara.

first.ak single bkn sbb ak bruk sgt.tp sbb ak rsa ak dah ada smua 
yg dperlukan skrunk.ak pun suka ngan keadaan ak cmni.at least 
smua bnda yg ak buat adalah sbb aku n bkn sbb sape2.second.ak
 pnah mengalami satu situasi yg buat ak pk.ak xperlukan sape2 ag tuk
 wktu ni.satu ari ak kol ummi kat umah.lantas tjadi la perbualan ni;


 aku     : sihat ummi?                 
 ummi : sihat.alhamdullilah.
 aku    : bgus la.slalu epa kol ummi skrung.hehe(smbil senyum lebar)
ummi  : ye la.nsib baik xda pakwe.kalo x.xingt la kat ummi ni.
  aku   : agak la ummi.(T_T)



itu lah antara sbab2 ak single smpai skrunk.hehe.
xkisah lah.kpd korunk yg dah ada kekasih at.go on.hrgai la org yg 
syg kita.insya allah!:)



                                            cinta ada jual kat jusco x?hehe:)
terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

No comments: