Wednesday, March 16, 2011

-Aku dan uniform Mc donald's-

salam semua.

hari ni ada org tnya ak.kenapa ak xtulis langsung pasal isu tsunami 
yang melanda jepun.adakah miss epa tidak concern pada bencana 
yang melanda dunia?huu.bukan ak xmao cerita pasal isu tsunami
yang melanda jepun tu.tapi sbb masa blogging yang begitu sikit.
ak xmampu nak cerita pasal bencana yang melanda jepun tu.bukan ak 
xconcern okay.sila jangan marah sy.huu.

so dikesempatan ini.ak nak ajak korang semua
meh la sama sama kita doakan supaya semua penduduk jepun 
selamat eh.setiap yang berlaku pasti ada hikmah.kuasa
tuhan nyata xmampu ditandingi oleh teknologi hebat manusia.

okay guys.kembali ke tajuk entri.hari ni ak nk tnjuk gambar ak dengan 
uniform mc donald's.punya ah ak kerja keras 2 minggu dekat mc donald's 
tu utk dapat uniform ni.hee.sebelum ni ak pakai t-shirt putih dgn 
seluar hitam.sekarang dah dapat uniform rasmi mc donald's.
so sekarang ak ni dah dikira crew ah.bukan lagi trainning.

tapi sblum tu sila jangan kutuk ak dengan uniform ni eh.
sebab manager ak bg saiz L.punya ah besar.so ak terpaksa
p potong ckit bg kecik.al maklum la.ak ni bukan besar
sgt pun.gemuk ckit je.haha.peace!


buat buat muka chomel dgn mascot mc donald's. :)

amik gambar dulu sebelum p kerja okay! :)


p/s: ku menunggu. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

7 comments:

iszieylyanziy said...

nak mcflurry free,,hhah

AiDa AzRyN said...

owh keje kat mcd eh?dpt gaji,jgn lpe blanja makan mcd ye. :P

b a m b a m ' s said...

nak sundae cornetto chokolat satu cik epaaaa~! :P

bila hati berbicara said...

adik nana pon keje part time kt mcd=)

LurvelyAmiera said...

wah, mcd..tapi penatkan, kalau cstemer ramai lg tak boleh duduk nak makan pun tak sempat..^_^

CahayaCintaIlahi said...

hai keje kat mcd mane ekh?
bole jumpe kan ;))

Opah Kentang said...

wahhhh keje Mcd ye cik epa?

Opah nk set ayam spicy satuu...

:))

Lurve MCD!!! :)