Wednesday, October 27, 2010

-doktor love-

msg dari sorang kawan.
epa!ak ada masalah.ko ada
masa nak layan ak x?

msg ak reply.
ye syg!asal weh?

msg dari sorang kawan.
bf(boyfrenz) ak tinggalkan ak.
dia clash ngan ak sbb nk
continue balik ngan ex dia dlu. :(

msg ak reply.
ye ke? sabar eh.dah lama
ke korang kapel?

msg dari sorang kawan.
xda la lama sgt.baru 5 bulan.ex dia
datang balik lepas blah tinggalkan dia dulu.
dlu time xnak tinggal bodoh cmtu.
bila dah rase nak blik.dtg ah 
terhegeh- hegeh balik minah tu.
sumpah ak geram!

msg ak reply.
hmm.sabar eh.minah tu nama
ummi ak eh.hehe.ko cri 
je la org laen plak.settle.hee :)

msg dari sorang kawan.
Haha.lupa weh! mtk mf eh.
cri org laen?
aish!ko ckp snang la.
ingat senang ak nk jatuh cinta?
and ingat senang plak nk lupakan?
dah la dia satu kuliah ngan ak.
ari ari jmpa.
cmna la nanti? :(

msg ak reply.
sabar eh.ko jgn sedih sedih.
ko kena kuat tau.
ala.kalo laki camtu.
xmustahil dia tinggalkan ex 
dia tuk gurl laen plak.
and ex dia plak xmustahil gak tinggalkan
dia mcm dia penah buat dulu kan?
Allah tu maha adil.
ko tenang aje. :)


msg dari sorang kawan.
hmm.kan kan?agak la.
thanks eh epa!
ak agk tenang ckit skrang.
syg ko lebih! :)

msg ak reply.
no sweat dear!
syg ak lebih tu harus eh! :)

ah!memang la.ak dah jadi doktor cinta tnpa perlu bertungkus lumus seperti doktor laen eh.hehe.kesimpulannya.manusia xkan pernah nampak apa yg ada dengan dia dan sentiasa nak yg lebih baik.even apa yg dia dpt dah mmng yg terbaik tuk dia kan?kan?sapa tahu.so hargai la apa yg ada dengan kita.hargai perasaan syg dari sapa sapa pun even kita xleh nk syg dia balik.at least.hargai syg tu bcoz tu satu angerah kot.amboi.bila miss epa membebel eh.haha.

kpd kwn ak yg tersyg tu :

lex ah der!cool!mcm ayat selalu ko guna tu.hehe.ko lawa kot.xheran ah kalo bf ko tinggal ko utk ex dia yg pernah xhargai dia kan?bkn nama nyer syg kalo senang senang tinggal and bila rasa perlu datang balik.tu nama nyer mengisi kebosanan.so ko xyah sedih sedih.dia bukan yg terbaik tuk ko.ko buat dek je bila jumpa dia eh.tnjuk kat dia yg ko xheran pun.sbb ko thu ko lagi baik dr ex dia tu! gud luck syg! ko mesti bleh buat eh.kalo sedih sedih.jgn lupa text ak! owez wit u! :)










p/s: if someone said 'u will never find someone like me again'.just reply 'i don't want to meet anyone like you again!' :)





terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

2 comments:

hiro said...

hehe..

thaqif91 said...

Bravo...!!
Kemah keming ehh..
Haha