Thursday, November 25, 2010

-irwansyah nak nikah?-





ibu ibu bapak bapak.sapa xkenal dengan jejaka tampan kat atas ni kan?korang dah baca tajuk entri kan?okay then.sy nak menyanyi sebuah lagu utk korang semua.tajuk lagu pelamin angan ku musnah.ehem.*kesedihan melampau!-___-*

buat pengetahuan semua.sorang lagi lelaki kacak akan berkahwin.so tinggal la lelaki lelaki separa kacak je utk ak.*sila berhenti mengeluh miss epa*hehe.jom check out pasal ni.


bonda kepada bakal isteri irwansyah,zaskia sungkar telah mengakui bahawa puteri nya akan melangsungkan peerkahwinan dengan irwansyah pada tangga 19 disember ini dan khabarnyer sedang sibuk melakukan persiapan.keluarga irwansyah dikhabarkan telah melamar zaskia pada bulan puasa yang lalu.tarikh 19 disember dipilih sebab berdekatan dengan tarikh lahir zaskia yg jatuh pada 22 disember.manakala majlis resepsi akan diadakan pada 6 mac 2011 iaitu pada tarikh lahir irwansyah.

nak usha zaskia sungkar ni yang mana.jom!ak memang suka stalk org ni.hee :)



ni lah orang nyer.zaskia sungkar.okay.sapa lagi lawa.dia,Acha Septriasa atau ak? *ehem.saje je.sila jangan amik hati ye*


okay.sy akui.anda berdua sungguh sweet! :)

boleh pandang pandang.hee :)


p/s: kalo abg fahrin ahmad yang nak kawin.ak sedih seminggu okay.hee -___-!
terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

7 comments:

mr.syazwan said...

muka awek dia mcm acha je kan

miss epa said...

wan: mcm sama kan?dah memang taste dia.hee :)

.cik yaya. said...

owh iwancah nak kawen..mmg same cm acha je

AiDa AzRyN said...

lawo girl tu~ ;)

miss epa said...

cik yaya: ada iras irsa kan?hee.

aida: harus la.irwansyah sgt lawa jgak.

vampire's lovex said...

omg!!

bia btOl..

~away menenang kan ati jap..huk3

nabila faryzza said...

ececeyh! abg fahrin. haha :D
abg fahrin kahwin, sedih seminggu. kalau abg irwansyah kahwin, sedih berapa hari? hee