Thursday, November 25, 2010

- saya suka blog awk la! -

first time join segmen dari blog ben ashaari. kot kot la dapat pengalaman baru kan?
sape sape yang nak join bleh la ke blog blogger hebat ni eh. :)



dalam segmen ni.ak dimestikan utk memilih 5 blog yang ak suka dan sebab musababnyer.
jom check out :

ak suka semua.tp top 5 blog yg ak selalu singgah ialah :


ak suka usha blog ni sebab dia ada banyak tutorial berguna
untuk blogger muda remaja.hee. :)

ak suka baca blog ni sebab ak kenal penulis nyer.kakak senior
time skolah dulu.citer hidup dia sgt menarik! :)

miss aida  
 ni pun salah satu blog yang agak menarik sbb entry nyer
cerita psal mcm mcm.hee.plus ni blogger yg selalu komen
kat blog sy!really appreciate :)

 miss cheera
ni blog best frenz ak.so jgn heran ak la kalo sy suka 
baca blog dia.hee :)

mr hiro 
ak suka baca blog ni sbb entry dia klakar.
kalo korang xcaya.usha tgok.hee :)


 SAYA MENGETAHUI SEGMEN INI DARI BLOG BEN ASHAARI.



p/s: cuba nasib la eh.hee :)


terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

11 comments:

AiDa AzRyN said...

Whoa! thanx! terharunyer~ <3 T-T

miss epa said...

aida: sila jangan terharu lama lama.hee :)

Darkbatman said...

gudluckk..hehe.. best kan bile org review..

miss epa said...

darkbatman: time kasih. :)

Fia said...

nak bace lah dorg2 nye blog ni

NadGorgeous said...

first time datang sini..

sy tag kamu award

http://gorgeouscerita.blogspot.com/2010/11/eleventh-award.html

hudhud said...

hehe thank youuuuuu :)
tak pernah kot ada org buat cmni kat I. haha.

miss epa said...

fia: time kasih sbb sudi membaca. :)

nad: time kasih award tu eh! :)

hudhud : thanks jgak sbb bnyk tutorial! :)

hudahazwani said...

salam..jalan2 singgah d cni dari blog En Ben..slm perkenalan..slmt berblogging dan maju jaya...huda 4low blog neyh jugk ^^,
ade mser terluang, singgah la cni ^^,

http://hudahazwani.blogspot.com/

Cik Gallus Gallus said...

akan di terjah semua blog ni ;D

hiro said...

ape jadah sume ni..blog gua ada unsut motivasi, igt mati, igt Tuhan..lu lupa? ahha..gurau jep.

tq ya.