Wednesday, November 24, 2010

-kisah ku-

for something to change i must change first.

salam semua nyer.hari ni seperti hari hari yang laen.menjalani kehidupan as a student di uia pj.hee.latest news.elaun dah masuk!haha.as a student.scholarship ni memang benda yang ditunggu tunggu ah.kitaorg seronok macam org baru dapat gaji tau.ye la.setelah ber lama lamaan menjadi pelajar miskin tegar kat uia.akhirnyer.semua student uia dah boleh senyum sampai ke telinga dengan angka baru dalam akaun muamalat tercinta.

apa nak buat dengan duit elaun yang baru dapat ni?hee.dan dan la pikir nak abis kan duit kan? ish. memang la miss epa oi.kalo ayah ko menteri kewangan malaysia xpa ah gak.haha.tp ak dah bernawaitu.kalo elaun masuk.ak nak p tgok movie and makan kfc.haha.cam penting ah kan?

ingat nak layan HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 1 . gempak gitu kan.dapat tgok abg harry potter yang handsome tu.lepas layan movie.singgah makan kfc jap.hee.hingga menjilat jari ah.

okay.rancangan dah ada.sapa nak teman saya? dialu alu kan angkat kening dengan segera.haha.

best tak agak agak?

jom jom makan kfc! :)




p/s: abang.elaun dah masuk.bila nak bawak sy ke lawatan sambil berhibur kat genting highland? hee :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

3 comments:

Firdaus @ Pedot said...

HP boley tahan la...
even bru 1st tyme tgk HP... huhu...

miss epa said...

nak kena tgok gak ah camni! :)

Firdaus @ Pedot said...

hehe... g la tgk... =)