Tuesday, November 23, 2010

-secebis kenangan-

UKHWAH YANG TERBINA PERSIS SEKUNTUM BUNGA
MESKIPUN KINI KITA TERPISAH DEMI KASIHNYA
NAMUN CEBISAN KENANGAN KITA
SENTIASA BERMAIN DIBAYANGAN MATA
DETIK WAKTU YANG BERLALU
MENJADI MEMORI KAU DAN AKU

SEWAKTU KITA BERSAMA
SALING SETIA MENIMBA ILMU
TANPA MENGENAL ERTI PENAT JEMU
INGATKAH KAU LAGI

KITA BERSAMA MEMIJAK ONAK DURI
DI TANAH GERSANG MENGUTIP SEMANGAT SUCI
KINI SEGALANYA TERSURAT DALAM SANUBARI
BERSABARLAH DENGAN KETENTUAN-NYA
ADA RAHMAT YANG TERSEMBUNYI
BERTEMU BERPISAH KERANA ALLAH
LUMRAH KEHIDUPAN INSAN BERIMAN
MOGA SAAT NAN INDAH
KU HARAP BERULANG LAGI…


salam ukhwah semua nyer.amboi.bukan maen islamik lagi.hee.saje la.dah bosan hidup berhip hop hip hop.kita ber nasyid la ckit ckit kan.entri hari ni lebih kepada nak ucap salam ukhwah kepada semua kawan kawan blogger yang chomey chomey dan handsome handsome.

actually.lirik lagu kat atas ni lirik lagu cebisan kenangan by amar.ak sgt sgt suka lagu ni.hee.ada maksud mendalam sebenarnyer.dan hanya orang orang tertentu je memahami.kepada kau kau dan kau.paham paham la eh.lagu utk mu.haha. :)

salam ukhwah! chaiyok chaiyok!! :)


p/s: ukhwah yang terbina dengan keikhlasan akan berkekalan.insya allah. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

4 comments:

iszieylyanziy said...

jeng2xmmtuk sape tuh,,ahahaha

miss epa said...

haha.ada la kak is.ehem! :)

alienelliz said...

ingt lagi lagu ni..mse pertndingan nasyid sek..haha

miss epa said...

alienelliz: haha.memang sgt sesuai.hee :)