Sunday, December 12, 2010

-Happy Anniversary-

selamat malam semua nyer.hari ni 12/12/2010.hari ni ialah hari ulangtahun perkahwinan parents ak untuk kali ke 25.ummi dan ayah selamat diijabkabulkan pada 12/12/1985.tarikh keramat tu lah yang menyatukan diorang sampai ke saat ini.Alhamdulillah.Even macam macam dugaan ummi dan ayah dah lalui,diorang masih lagi bersatu dan ak sangat sangat bersyukur kepada Allah dengan rahmat kebahagiaan parents ak.

kepada ummi dan ayah :

Even epa xfaham sangat apakah maksud hubungan suami isteri yang sebenar.tp epa tetap doa kan supaya ummi dan ayah kekal bersama sampai bila bila.yang pasti epa xleh kehilangan ummi ataupun ayah.so still dengan epa sampai bila bila eh sebab epa xda sapa sapa lagi kecuali ummi dan ayah yang syg epa.hee.ayah dan ummi adalah anugerah terbaik dalam hidup epa.syg ummi dan yah sgt sgt.happy anniversary! :)

kata hamka:

seorang pencinta itu bukan lah orang yang mengharapkan balasan dari orang yang dicintainya.kerana orang yang mencintaimu adalah orang yang berkorban untuk mu dan bukan orang yang engkau berkorban untuk nya. ak dan ayah. 


ayah dan ummi tersayang! :)
  
even ayah x slim cam ak.ak tetap syg ayh! :)

happy family ever ! :)


p/s: kalo lah ayah bley nyanyi lagu 'for the rest of my life' by maher zain utk ummi.mesti ummi bertambah tambah sayang kat ayh! :)
terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

4 comments:

Aretikz said...

Hehe.. amin juga.. tahniah wat parents awak.. yezza..

missepafazwin said...

aretikz: time kasih! :)

Aida Azryn said...

slamat ulang tahun perkahwinan tu ur parent.. :)

missepafazwin said...

aida: thanks! :)