Wednesday, December 22, 2010

-no problem-

entri entri yang lepas pernah ak cerita masalah kawan kawan ak dan cara kitorng deal dengan masalah tu.xdapat nak dinafikan.semua orang ada masalah.termasuk la ak sendiri.masalah yang ak alami ni dah lama dah.

bila masalah ini datang pada ak.ak bertindak utk follow the flow.sebab bagi ak.semua sudah Allah tentukan.ada saat saat tertentu aku luka kan hati sendiri.orang yang luka kan hati ak dan perasaan ak ni.sampai bila bila pun xkan perasaan yang ak terluka sebab hidup dia begitu indah sampai dia terlupa ak terluka dengan dia.dan bila ak masih diam.ak tahu ak sedang menzalimi diri sendiri.tp ak xtahu macam mana nak bergerak.ak tak tahu macam mana berdepan dengan masalah.apa lagi nak lari dari masalah ni.hari ke hari.yang ak tahu ak perlu belajar bersungguh sungguh.dan ak mengharapkan kesibukkan belajar dapat buat ak lupa pada masalah ini.bagi ak sekarang hati ayah dan ummi yang paling penting.pointer harus gempak biar ummi and ayah bley tersenyum bangga.xda ibu bapa yang tersenyum bangga dengan 'anniversary couple' anak diorang yang ke 3 tahun kan? bila hati ummi dan ayah gembira.for sure itu anugerah terbaik utk ak.

okay kawan kawan.tu lah masalah ak.hee.ak nyer masalah xrumit pun.musibah ni xlah sesukar musibah rakyat palestin kan?so ak bersyukur dengan masalah ni.sebab ak lagi matang dalam menempuh hari seterus nyer. :)



p/s: lepas ni ko dengan ko.sila jangan ganggu hidup ak lagi.ko ingat ko hebat sgt?kalo ko hebat sgt.xda ah ko cuak nak anta msg kat ak kan?asal wey cuak sgt?ak xhadap ah kat boyfriend ko tu.jangan maen sedap mulut je hina ak.ak xcakap apa apa bukan sebab ak takut.tapi sebab ak jaga maruah ak as a gurl bukan mcm ko.

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

4 comments:

ieda said...

sabar dikk .. semua masalah ada jalan penyelesaiannya .. banyak kan berdoa semoga yg x baik itu pergi jauh2 dari kita :)

cIk JanNah said...

hidup tanpa masalah tak challenge la kan? so sabar sebagai ubat

T__T
salam kenal

miss epa said...

ieda: time kasih kak! :)

miss epa said...

cik jannah : yup.sabar itu sebahagian dari iman :)