Monday, January 17, 2011

-segmen : AKU INI WANITA-

salam semua.

hari ni dah xtahu nak post apa.idea xdatang xdatang even
ak dah blogwalking ke sana ke sini.hee.
so bila BEN ASHAARI ada kan segmen.apa lagi.
jom usha ckit eh.



luahan hati pada kaum yang bernama lelaki.
honestly ak pun dah banyak kali dikecewakan oleh kaum ni.
smpai sekarang ak xleh nak percaya pada lelaki.seriusly.
smpai satu tahap ak benci pada lelaki.tapi ummi marah
bila ak benci pada lelaki.kata ummi.setiap wanita perlukan
lelaki macam mna setiap lelaki perlukan wanita.ummi bgtau.
setiap air mata dari seorang wanita yang dizalimi dikira oleh Allah.

so.pesanan ak utk korang yang dari kaum adam ni supaya bersifat
seperti yang sepatutnya.korang yang melindungi,korang yang menjaga.
korang yang memberi kasih sayang.kalo xnak ibu or adik beradik 
korang dipermainkan oleh kaum korang sendiri.jangan la 
mempermainkan orang lain.

tu je kot.ehem.sori abg ben.kalo dah geram memang agak 
panjang ckit luahan rasa nyer.peace!haha :)


p/s: kalo takut dilambung ombak.jangan berumah ditepi pantai.

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

13 comments:

ieda said...

aduhh betul2 marah nie :)
tapi kita saling memerlukan kannn ...

nur said...

Tengah geram ke?.. semoga jumpa yg sesuai
Jemput keALL IN ONE

Mawar Merah said...

Haha. Kena sedebush kt diorg. Btol tu. Jglah hati kami kaum wanita. Kami dpt rasakan kecurangan anda! Btol ni..

CT NoArIzAh ArIs said...

Good luck !!:)

Mat Ganu said...

ALLAH ingin menguji kesabaran mu...semoga tabah menghadapinye...aminn

miss epa said...

kak ieda: ye kak.kita saling memerlukan. :)

miss epa said...

nur: amin :)

miss epa said...

mawar merah: haha.agak kedebush gak la.haha. :)

miss epa said...

ct noarizah: thanks :)

miss epa said...

mat ganu:amin :)

Qaseh dalia adelia said...

betul cakap ummi tu xleh membenci ok

miss epa said...

qaseh : okay! :)

Lulu caldina said...

dear, tak semua lelaki mcm tu tau..
Takpe, satu hari nanti pasti akan jumpa yang terbaik..Lulu doakan..