Saturday, May 28, 2011

follower ke 2000


salam semua.

hai semua.harap semua nya dlm keadaan sihat dan sentiasa dalam
redha Ilahi.ehem.ayat islamic di malam hari okay.hee.
hari ni nak bgtau korang betapa terkejut nya miss epa apabila
 melihat follower missepafazwin yang dah mencecah angka 2000.
fuh!rasa cam nak nangis pun ada.punya ah ak touching.hee.



even follower ak da mencecah angka 2000.ak tetap
rasa ada yg kurang pada blog ni.mungkin gaya penulisan
dan kisah yang diceritakan kurang menarik minat pembaca.
huu.tp ye lah.ssah kita nak puas kan hati semua orang kan?
tp xpa la.ak akan terus berusaha utk memberi entri yang lebih
baik dimasa akan datang.insya Allah.

kepada semua follower :

thanks semua yang byk menyokong dan memberi
komen pada setiap entri sy.seriusly sy terharu ngan sokongan
korang selama ni.semoga kita semua mendapat sesuatu yang
baik dan berguna dari blog ini.thanks sekali lagi.
sy syg korang semua ketat ketat. (:

ada gambar gerak gerak lagi.yeay! :)

pesanan dari nur kasih the movie :

semakin banyak penderitaan yang kita alami.semakin dekat
kita kepada Allah.




p/s: esok nk citer kisah sy date.pewiit. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

5 comments:

miss.Addin said...

wah tahniah ! :)

keep it up :)

have a nice day .

Fathiah Hamim said...

tahniah! :)

Wanie said...

congrates dah cecah angka 2k..:)

Latest Entry: Happy Birthday to Me

sha said...

2000? wah, hebat..

kite ni nak sampai 1000 pun terkedek2.. ni pun belum sampai 1000. Lambat lagi ni.

Apa petua dapat follower?

happy blogging, ya.. =)

Aida Azryn said...

tahniah! hehe.. ;D