Friday, June 3, 2011

debaran as a adik pengantin


salam semua.

hari ni hari terakhir utk persiapan majlis perkahwinan
kakak ak.semua org pun sibuk dengan aktiviti masing masing.
tetamu yg dtg kat rumah pun memang ramai.sedara mara
datang menolong.bak kata ummi.semangat gotong royong.hee.

macam macam emosi ada disaat ini.

rumah ak pun da bertukar wajah.da cat.dapur pun pasang
kabinet baru.aircond pun da bertambah.aish.
puan ahminah and incik hassan ni memang beria
nak dapat menantu sulong ni.hee.


ak pun xfham knapa dapur rumah ak gelap sgt.huu.
semua pun bersungguh sungguh cat rumah smpai 
rumah ak da xpyh pakai perfume da.hee.

semalam jugak kakak ak berinai.kat klatey biasa nya diorg
berinai biasa biasa je.xda la smpai ada mjlis berinai macam
ngeri laen.ni jugak first time ak tgok org berinai secara professional
sbb dlu time sepupu ak kawin.kita org tumbuk inai daun tu je.and then
pakai smpai pagi esok.yang paling penting.ak pun berinai jugak.
miss epa pun nak jugak rasa chomel mcm pengantin okay.hee.


tu lah tukang berinai nya.nama dia najib erra.amboi.nama
manja okay.hee.yang berbunga bagai tu tgn pengantin.
yang tangan sedikit hitam sbb kerja mcd tu tangan ak.-__-

secara jujur nya serius ak macam berdebar.bukan
berdebar nak kawin.berdebar dengan keadaan esok.ak as a
adik pengantin.ak harap semua nya berjalan lancar la.
sbb keadaan rumah yg agak sempit.ntah la.mintak mintak
semua okay esok.

ku doa hanya yang terbaik utk kak long. :)

ak xsempat nak blogwalking ke sana sini mcam dlu sbb
keadaan sgt sibuk sekarang.mintak maaf eh xdpt nk
balas knjungan korang.nnti ak usha balik eh.

serius ak suka gmbr sweet cam ni.hee :)

salam sayang dari miss epa.


p/s: thanks utk nuffnang sbb bg lagi 3 BE baru.i luv u la! :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

4 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said...

wahh,.nampk seronok family awak,.semoga berjalan lancar ye majlis esok,.=))

Aida Azryn said...

me too! sangat sweet la! ;D

Cik Puan Tecik said...

selamat pengantin baru :)

tiefazatie said...

tahniah utk kaklong awk!