Friday, July 8, 2011

review Transformers: Dark of The Moon

SALAM SEMUA.

hari ni pagi pagi lagi da gerak pi pasar tani dengan ummi.
ak memang seronok sgt kalo bley pi pasar tani.haha.punya ah
jakun kan.ak excited pi pasar tani bukan sbb ak nak ngorat abg abg
tough jual ikan and ayam okay.kalo ak pi pasar tani.benda wajib ak
beli ialah coconut shake.sumpah marvelous! :)

korang dilarang pakai kasut mcm ni bila pi pasar tani eh.

hari ni bukan nak citer pasal ke-excited-an ak ke pasar tani.tapi 
nak citer pasal movie kegemaran ak ,Transformers.ak ni antara 
jutaan peminat transformers di dunia ni.tapi agak kecewa jgak sbb
ak xsempat nak pi tgok kat panggung sbb ak da blik klatey.kat cni
mana ada cinema kan.adoi.cam nyesal plak balik awl sgt ari tu.aish.

kekecewaan ak bertambah tambah plak bila ak baca dekat sini
tadi.ada ulasan psal filem ni.aish.bikin hati remuk je bila
penulis tu bgtau yang 



-______- !
okay.fans transformers sekalian.sila buat muka kecewa + tak puas hati.


kata penulis :
Jalan ceritanya terlalu lemah dan terlalu meleret pada kebanyakan babak. 
Banyak adegan yang pada pendapat penulis tak perlu diberi keutamaan dan pada masa yang sama meleretkan jalan ceritanya. Babak pembukaannya saja sudah membosankan dengan tiada intro hebat memperkenalkan Autobots atau Decepticon seperti dalam filem kedua terdahulu.Dari segi aksi, tidak banyak kali ini. Aksi dikurangkan, drama dilebihkan, sesuatu yang tidak patut untuk sebuah filem fiksyen yang plot asalnya menceritakan tentang dua puak makhluk asing yang sememangnya kaum berperang. Aksi yang ada pula memfokuskan pada manusia melawan robot, mungkin untuk menunjukkan kemampuan manusia bertarung sendiri melawan Decepticons yang canggih dan kejam itu.

rindu nak tgok bumble bee chomel ni! :)

touching ak bila ulasan nya macam ni.sekarang ni ak tgah tggu mvie
tu kuar.nnti bley la ak beli dvd and usha sendri tang mana yang meleset tu.
alahai michael bay bikin hati sy kecewa je.-___-!



p/s: ku percaya ada cinta. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

7 comments:

Ir Firdaus said...

action dye bnyk.. tp mmg ade sumthing wrong gak la cter nie...
pape pown mmg best la...
lg bile tgk 3D kt IMAXX!
Superb Quality Dye Nye 3D!
Berbaloi2! ^_^

b a m b a m ' s said...

ramai kata x best kan..tp x tgk lg..hehehe

ieda said...

uishhh ye ke dikkk ! ramai yg review cite nie sedap tau .. huhuhu sib baik akak x tgk layie .. lagipun memang x dpt tgk punn kalau wayang2 nie .. DVD jelahhh huhuhu

zures said...

huh lawonyer high heel warna pink tu...tp kalo mummy wat perhiasan jelah...

cikguden said...

perrghh kasut. mau tergelincir pergi pasar nie

Adylia Qarissa said...

tak dapat nak komen apa2 sebab tak tengok lagi..tiap kali p panggung mesti citer nie dah penuh..booking on9 pon tak dapat..sob sob sob

tiefazatie said...

nak heel tue!comel!