Friday, March 23, 2012

Sf Beauty Skin Care

SALAM SEMUA

HAI HAI semua. ni entri terakhir sebelum berangkat ke kelas dan akan terus ke 
temerloh buat seketika. berehat sejenak sebelum berangkat ke kuala lumpur 
untuk cuti mid sem selama seminggu ni.yahoooo. da start cuti da. hee.terasa
entri hari ni tidak seserius entry hari tu plak. -,-

so hari ni nak cerita pasal produk kecantikkan baru yang aku pakai sekarang.
first of all. dulu aku tak percaya pun sebabnya ayah aku kot yang jumpa
produk ni and suggest kat kitaorg. -,- ! tapi lepas ayah beli kan dan aku
da pakai selama 2 minggu. terasa kesan nya. sebab tu aku berani kongsi
ngan korang. hee.

nama produk ni SF BEAUTY SKIN CARE. produk ni sangat popular kat 
kelantan. penjualan di kelantan sangat sangt laris.produk ni baru start berkembang
kat kuala lumpur dan negeri negeri lain.da banyak testimoni pelanggan yang
disediakan untuk menyakinkan keberkesanan produk ni.

kulit muka aku ni bermasalah sikit sebab terlebih minyak. tu yang aku selalu 
cari set skin care yang mampu mengurangkan minyak dan tidak mengeringkan. 
tona tidak sekata pun da berjaya diatasi.alhamdulillah. so korang semua boleh la 
cuba produk ni. nyata berbaloi baloi.harga pun sangat berpatutan.

kulit muka halus selepas guna sf beauty. :)


satu lagi yang aku sangat suka pasal produk ni sbb dia tak banyak sgt.
dia just ada sabun,krim siang n krim malam. so takda la rumit sangat kan?
sebab tu abg ipar, abg dan even adik aku pun pakai produk ni.diorang 
ada masalah jerawat dan parut jerawat. alhamdulillah. semua pun da 
berkurang even baru pakai 2 minggu.



kepada yang berminat nak tanya harga, nak beli borong,
nak beli dan cuba sendiri produk ni bolehlah contact no ni :

0145414314 

atau email ke 

ifa_iwan@yahoo.com



p/s : bercuti dan bertenang. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

1 comment:

kurus said...

teruskan dik kalau sesuai
sbb x semua kulit wajah sesuai dgn certain2 produk ;)