Thursday, June 11, 2015

Pemborong Mini Kurung Raya 2015

SALAM SEMUA

Hai kesayangan semua. Sihat ke semua ? Moga sihat sentiasa hendaknya. Ramadhan da nak dekat da. Pergi butik butik kat Kuala Lumpur semua da start jual baju raya, jubah raya, blouse raya, jam raya. semua pun kena ada raya lah kan. Puasa pun belum ni. Semua da sibuk cari baju da. Tak nyempat adik kakak sayang semua ni ya.

Design 1

Dan semestinyaa The Ishaa dah prepare awal awal untuk korang semua beraya sakan. Kali ni kitorang keluarkan baju Mini Kurung. Corak yang sangat cantik uolss. nak nangis tgok. Lepas tu harga plak sangat murah dan sangat berpatutan.

Yang lagi best nya uolss yang buat dropship boleh join kitorang sebagai agent dropship. Dan of course ada commission yang sangat bebaloi untuk korang semua. Kita siap ajar lagi uolss macam mana nak market kan produk korang. so sekarang nak join ke tak ? hihi.

Design 2

Kepada yang memang da ada kedai, join vendor, bukak booth. boleh beli borong Mini Kurung Raya dengan kita. Borong dengan harga murah murah je. minimum kena amik satu set tau. maksudnya WAJIB amik semua warna. So kalau nak pilih warna. Nak amik 3 helai je. Ha. tu bukan borong ya sayang sayang. Make sure before whatsap say hai kat miss epa, kena tahu lah syarat dan peraturan.

Design 3

So, kepada adik kakak yang nak beraya sakan dengan Mini Kurung The Ishaa. Boleh lah kiranya hubungi miss epa. Nanti miss epa bagi design dan warna yang ada. hokay guys !

014-5414314 (WHATSAP SAHAJA) 


terimalah pantun 2 kerat dari miss epa ;

ada asap ada kertas,
da whatsap nanti miss epa balas. 

*curlass uolss nak berpantun plak da. hahaha * 



till then darlings. 







terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

1 comment:

Anonymous said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@zalora.com.my jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!