Saturday, November 20, 2010

-thanks syiqa!-

di saat mood x stabil.emosi terganggu sbb kemalangan tu.ada sorang member ak yg sgt sgt chomey ni tag ak.


thanks to syiqa.jom jwb apa yg ditag oleh beliau.hee :)


1. Apa benda yang penting dalam hidop korang?
apa yang penting.kerjasama kot.haha.apa yg penting dlm hidup ak.paling penting family of course.kalo barang plak.of course hp mini chomey!


2. Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
benda terakhir eh?novel baru tajuk ku percaya ada cinta.


3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?
HAHA.soalan apa kah ini?hmm.sy kalo bleh nak kawin dekat makkah mcm ummi aida.depan kaabah gitu.bley x?hehe.tema kawin?hmm.garden kot sbb suka bunga bunga.


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
soalan cepumas ni.jawapan nya.tidak.HAHA.bak kata buku buku agama.no  love before akad! :)


5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selama dia mencintai sy.insya allah selamanya.ceytt.jawapan ala ustazah gitu.hee.


6. Dimana korang selalu jumpa kekasih korang?
HA? xda kekasih nak jumpa camna ntah?


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
ku percaya ada cinta by kaki novel.


8. Apakah nama penuh korang?
aish.segan ckit.Nurul Haifa Fazwin Bt Hassan Fahmin.pnjang der! :)


9. Antara mak dan ayah,yang mana korang lebih mesra?
ummi kot.tp ayh pun okay jgak.dua dua la.hee.luv ummi and ayah! :)


10. Namakan orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
siti nurhaliza ngan micheal schumacher. haha.


11. Adakah korang basuh baju sendiri?
harus la.dok hostel.hee. :)


12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
makkah n hong kong disneyland! :)


13. Pilih salah satu,peluk atau cium?
HA?


14. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
-hp mini
-chocky chocky
-blog miss epa
-kelisa chomey 
-diari miss epa :)


15. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
banyak la.xckup nk list semua.


16. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
6 july 1991.taun lepas sambut kat uia tu je.hee.


17. 6 orang blogger yang korang nak tag.
-cik cheera
-miss fatin
-cik bulat
-atiqah
-miss istiqomah
-gadis kampung separa bandar


18. cerita sikit bloger yang pertama korang tag.
cik cheera? kawan yang sgt baik dan sgt suka melepak lepak bersama beliau.kalo kitaorg gelak xingat dunia.lupa kata kitaorg gurl.hee :)




semakin hari semakin tension.hmm.arap arap segalanyer berjalan lancar sbb xnak pergi klinik jumpa doktor!hee :)



p/s:thanks sbb sentiasa ada dengan sy.sy xthu apa nak buat tanpa awk. :)


terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

3 comments:

SeE. said...

hahaha cik cheera in the house, aceh wat gempak sket ala2 model. hahahaha.

ohh i love love love you epa ! :D hehehehe
tu lah kalau kite jumpe tak kering gusi penat penat gelak ! hehehehehe.

p/s you're one of the best best friend i ever had :)

Cik Bulat said...

kamu ditag untuk join GA. Sila join. *paksaan. hahaha

iszieylyanziy said...

haifa syg,,,k,is dah wat,,ni ha,,,

http://iszieylyanzieyistiqomah.blogspot.com/2010/10/tag-by-misya.html