Thursday, March 31, 2011

-Akademi Fantasia 9-


salam semua.

hari ni ak dah start kerja balik dah.tapi shift tengahari.
so sempat la blogwalking dan update blog seketika.hee.

sekarang ni dekat astro dah berpuluh kali keluar iklan
pasal akademi fantasia 9 yang akan start hari sabtu ni.
ak xlayan sgt akademi fantasia ni.selalu nyer concert final
je ak tgok.hee.diari diari semua lagi la ak xlayan.

tapi ak agak tertarik dengan af kali ni sbb difahamkan.
pelajar pelajar akan dikurung di rumah kaca yang ditempatkan 
di Aeon Setiawangsa dimana sesi pembelajaran seperti vokal, 
tarian akan dipaparkan secara live kepada pengunjung.so kepada
korang semua yang teringin nak tengok diorang ni belajar.apa lagi.
p la ramai ramai ke aeon setiawangsa eh.




 ada kelebihan jugak buat macam ni.korang boleh bwk kain 
rentang besar besar and then tulis kedudukan undian sekarang.
bg phyco ckit budak budak af tu.haha.kalo mak bapak
yang rindu ank ank diorang plak.hari hari boleh pergi aeon tu tgok
anak anak korang belajar eh.hee

ni antara pelajar pelajar af musim ke 9.usha usha.korang
nak undi yang mana.


apa apa pun.best of luck utk semua ye. :)




p/s: rindu ummi. :(

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

9 comments:

b a m b a m ' s said...

abeh lar.. smua x senang duduk nak praktis.. asyik cover cun masing2 jek..hahahahahha

Terjah jom!: Siapa JASMINE SLALU HEPI nie wehhhh??!! seksi sangat ker dia nie!

mr.syazwan said...

da dekat da tu ngan uma

haha

tunggu sabtu ni mcm nak g je

;p

sarah mohamad said...

dah lama tak pergi situ. tak tahu pun bakal bebudak af tuu akan di kuarantinkan dekat situ. hihi

d_tieah said...

A'ah.. Ade dengar pasal umah banglo ni.. Wah, best kan.. Tapi nampak cam takde privasi plak.. Ngee :) Kang dorang tak fokus plak sebab malu orang tngok ke ape.. Kalo rasa ngantok pun tak dapat nak terlelap.. Kang ade je mata mata liar tengok..

Entry Terbaru : Perkara Yang Tak Perlu Ada Dalam AF9

.: iEyLa :. said...

ermm..mule r sume rse dah femes abis t..xbest r..diari t mesti sume duk cover2..hehe

hiro said...

selamat bekerja..ehhe

DaK CoMoT said...

huhuhu..entah kenapa comot xminat AF...adakah itu normal? =)

Isteri Yang Comel said...

wah mesti seronok

nabila faryzza said...

wahh! serious ke? gempak gilaa. org ramai sume tgk. memang smpai habis af ke dorng ditempatkan kat umah kaca ni?