Wednesday, March 30, 2011

-Ayahku handsome-


salam semua.

hari ni ak tak kerja.cuti rehat.hari ni ingat nak masak.
tapi bnyak yang dah abis dalam peti ais tu.macam
xtahu nak masak apa la plak.hee.alasan munasabah
utk tak mahu masak okay.haha.

hari ni gak macam biasa.blogwalking sana sini.mencari
sesuatu utk dikongsi ngan korang.idea nak update blog bukan 
senang senang je datang bergolek ye adik adik.hee.

hari ni ak usha gambar artis Hollywood dengan anak diorang.
ak memang suka budak budak ni.macam mana la muka anak anak
diorang bila mak bapak diorang serius kacak bergaya cantik menawan.
jom kita usha satu satu eh :

tom cruise and katie holmes



suri: ayah sy sungguh kacak.sila jangan jelous.haha.


david beckham and victoria



beckham's kids : ayah sungguh kacak!harus kita sekacak ayah bila 
besar nnti.hee :)

brad pitt dan angelina jolie





anak brad pitts: tgok la betapa gagah nya ayah kami.haha :)

ha.tulah beberapa celebrities hollywood yang kacak dan yang
sudah berkeluarga.anak anak diorang pun semua chomel chomel.

tapi bagi ak.ayah kita la yang paling handsome berbanding semua
ayah di dunia ni kan?sila angkat kening kalo anda stuju.


pssst: sekarang perut ayah dah kempis dah selepas ada
mesin treadmill kt rumah.hee :)


sapa nak iphone murah.klik pada gambar. :)



p/s: hey!hey!gud luck eh. :) 

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

9 comments:

ieda said...

paling suke suri dan paling cun jugak suri .. kombinasi darah ayah dan ibu yg memang2 mantopsss dia cumei sgt2 .. :))

brad pit x handsomelah .. sbb tu anak2 dia ada dlm pelbagai rupe ekekeke :)

ayah kita jugak x tertanding diantara seribu ..

Firdaus said...

anak tom cruise sgt cute..tp apa2 pun mak bapak kita gak yg terbaik sekali..^^

cik ewun said...

hahhahaha somel jeeeeeeee :)

aisyah ahmad said...

kalau dapat ayah hensem..susah jugak..sbb nanti kite kene jadi spy mak kite..dan upah nye..masakan yang sedap hari2..

;p;p

AiDa AzRyN said...

guna mesin treadmill ye?huhu.. :P

hitammanis said...

aku anak jawa + melayu = hitam manis......
blog cute-mute...suka,suka,suka.

d_tieah said...

Brad pitttttt owh.. Suka! Huhuhu..

Entry Terbaru : Perkara Yang Tak Perlu Ada Dalam AF9

DaK CoMoT said...

ayah comot pom sungguh kacak..hahaha

Pyka Rahmat said...

alololo sweeeettttttt.