Sunday, March 6, 2011

-Kes saman Lisdawati terhadap Nadia Mustafa-


salam semua.

hari ni ak xtahu nak tulis pasal apa.hee.disebabkan mood
yang sentiasa berubah berubah ni.ada baiknyer ak xmenulis
apa apa pasal diri ak.xmahu ada yang terasa hati dengan 
penulisan ak nanti.kang saman sana saman sni.aish.hee.

tadi ak ada terbaca berita pasal kes saman pelakon jelita,
lisdawati terhadap nadia mustapa.adoiyai.artis sekarang
hebat ouh.main saman saman bagai.huu.

laporannya :

Lisdawati atau Lis kini sudah mampu menarik nafas lega 
apabila diberitahu oleh pihak peguamnya bahawa dia telah berjaya 
memenangi kes saman fitnah terhadap Nadia Mustafa atas dakwaan kononnya 
dia telah meminjam serta melarikan wang berjumlah RM15, 000 daripada 
aktres tersebut .

nadia telah diperintahkan oleh mahkamah untuk membayar wang 
berjumlah RM 250, 000, bersama kadar faedah 8% setahun serta kos 
tindakan berjumlah RM2,354.

ha.kaya lah lisdawati lepas ni.hee.tu lah kawan kawan.
xbaik fitnah fitnah tau.selidik dulu sebelum berkata kata.
islam pun ada cakap :

fitnah itu lebih besar dari dosa membunuh.

korang yang nak selidik lagi pasal isu ni
dengan lebih lanjut boleh klik sni.





p/s: jom p genting highlands.hmm.

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

7 comments:

thaqif91 said...

jom genting:)

AiDa AzRyN said...

mak aih.. tak pasala-pasal2 kena saman kan?

Psssst:aida xpernah lagi p genting highland.. huhu.. Y.Y

Cik Yana said...

Tak de yang nak tuduh cik Yana larikan duit dia ke? Nak kaya jugak. Hahaha~

Dea said...

btul..btul.. setuju...
fitnah memang lebih kejam dari pada pembunuhan....

sayangnya banyak orang yg lebih suka menfitnah daripada membunuh padahal... kan..kan..
salam... damai sllu...

ieda said...

x sangka lak lis dan nadia ada masalah .. tgk mereka nie label bersih jer ..
apa2 semoga jadi pengajaran pada kita2 semua walau bukan artis kan dikk :)

Im Jia aka Ming said...

hmm hai...xberani nk komen lebey2...kang kono saman sosah...hehe...=) enjoy reading...

Liquid said...

nak ikut.... p genting. hehehe