Saturday, April 2, 2011

-MaharajaLawak lawak kah?-


salam semua.

hari ni ak kerja shift malam.midnite la kira nyer.so pagi
ni ak rilek je la dlu.ye la.malam karang nak bersekang mata tgok 
fries mcD tu .hee.

tadi sedang elok berfacebook.rmai yg komen psal rancangan
terbaru astro.Maharajalawak.yang bersiaran bermula semalam.
semalam ak xsempat nak tgok sbb ak pergi shopping.so ak 
usha la youtube.smua dah ada dah dlm youtube.ak pun dwlnd
la semua video maharajalawak ni.hee.ak memang suka tgok
zizan dengan johan.memang akan gelak habis ah.

so far video tu xabis dwlnd lagi.so ak xley nk komen lebih lebih
la sbb xtgok lagi.tapi melalui kawan kwan kat fb.diorng
kata bnyk merepek.ac mizal yg jadi pengacara xbest.
ak pun xtahu la.tu yg makin membuak buak perasaan 
nak tgok maharajalawak ni.xsabar nak tgok.



korang semua yang dah tgok tu cmna?best x?cer cerite ckit.


p/s: tgah tggu ulangan maharajalawak dekat astro prima.xda pun.huu :(

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

7 comments:

AiDa AzRyN said...

alaaaaaaa.. xdpt tgk maharajalawak. huhu

Sal Saari said...

biasa arr..ada komen positif & negatif, bg akak ok jer leh gelak2 wat lepas tension

diana said...

ac tu memang tak best pon..
heheheh..
kan best kalau pengacara dia
pelawak jugak..
awie ke..
heheh

Anna King said...

nabil best.. ^^

CintaZulaikha said...

nabil, balas ngan sepa mmg best...jozan also...kihkih

iszieylyanziy said...

yang lawak tu lawak la,,yang x ,,,xmmpu nk gelak,hahaha

mawar said...

bestlah maharaja lawak dari raja lawak..tetap success!!!huhuhu