Monday, May 23, 2011

doa tempat bercerita


salam semua.

penat oi.baru balik kerja.sekarang mcd pelanggan xramai.yg
jadi letih nya sbb xthu nak buat apa.nk duduk xbley.kena
berdiri je manjang.fuh!tu yg letih tu.hari hari kalo blik
umah msti ak lepak atas kerusi urut ogawa sepupu ak dulu.
hilangkan semua penat.hee.

kalo time penat.pastu bley lepak lepak tepi pntai kan best?hee.

selepas ak post entri ko kata aku xlaku?.ramai yg concern and
tegur ak kat facebook.tnya ak okay ke tak.ak nk bgtau smua.
i'm totally fine.xda hal la.sbb da bnyk kali bnda ni berulang.
pada ak alah bisa tegal biasa.ak sekarang kena kuat.
malas da nk pikir perasaan org laen.pikir perasaan ak la plak.
asyik kusut je.tu yg rmbut makin sikit tu.asyik stress je.haha.


ak memang suka gmbr gerak yg sgt sweet okay. :)


hari ni ak nk cerita kat korang pasal doa.buat pengetahuan korang.
doa ni sgt penting utk umat islam.doa ni senjata org islam.dan pada ak.


doa lah tempat bercerita.


semua bnda sedih yang jadi pada ak.ak cerita pada Dia yang maha
 mendengar.kadang kadang bercerita smbil menangis nangis.ye ah.
punya ah touching.biasa la.ak juga manusia punya hati dan perasaan.
bila dibuli.perasaan jadi kusut skit.ak bukan suka sgt bercerita soal
peribadi dlm blog.ye lah.bg ak yg mslah mslah ni.biar ak je thu.
sbb ak yakin.Allah sentiasa memberi ujian yang mampu dipikul oleh 
setiap hambaNya.


bnyk lagi sebenarnya kelebihan doa ni.ada baik nya kita ni
sentiasa menadah tangan.memohon dari Allah segala
kebaikan di dunia dan akhirat.amin.



p/s: xsbr nak bz ngan mjlis kawin ni.ngee. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

3 comments:

Liyana Zahim said...

Mekdi de wireles kan? Ngulo ar tulis blog.. Ahaks..

nureenina said...

setuju 100%,,,doa tempat bercerita..

wah...da nak kawen ae

deeya said...

doa senjata umat islam .. nak mintak pape , takyah gune orng tngah dah . direct doa to Allah jer .. lgpun cuma Dia lah sebaek2 tmpat mngadu =)