Tuesday, May 24, 2011

scha al-yahya terpaksa tangguh kawin


salam semua.

hai semua.penat ouh hari ni sbb ak keja open.huu.pukul 7 
lagi masuk kerja.aduhai.mengantuk xyah ckp ah sbb semenjak
dua menjak ni ak xdpt tidur yg lena.mybe sbb memikirkan 
sesuatu.hmm.xtahu la.huu.

gmbr bergerak lagi.i like! :)

hari ni bukan ak nak cerita psal ak xcukup tidur.tapi nak 
cerita kat korang psal scha al yahya ngan awal ashaari.
diorng kan pasangan couple artis yg agak romantik.
so org dok sibuk la tnya bila nak kawin.dlu diorg
pnah bgtau wartawan nk kawin tahun ni.tp bila
dirisik risik.jawapan scha :
"Memang sebelum ini kami ada memberitahu yang kami mahu
berkahwin pada tahun ini. Tapi nak buat macam mana, mungkin
inilah yang dikatakan manusia hanya merancang tapi Tuhan yang
menentukannya.Terus-terang, setakat ini kami belum lagi merancang
 secara sempurna untuk perkahwinan kami. Lagipun ibu bapa kami
 belum lagi berjumpa dan berbincang mengenai hal ini.Apa boleh buat,
 Awal pun semakin sibuk dengan bidang pengacaraan dan juga
tuntutan berlakonnya. Saya juga pula perlu berlakon dan hosting bagi
menghabiskan 50 jam untuk bersiaran di Astro setelah mengikat
 kontrak bersama stesen televiseyen berkenaan,"
sumber : murai.com.my


so.diorg terpaksa lah tangguh kan dlu psal soal kawin ni.
yelah.bila tuntutan kerja yg sgt bnyk.smpai lupa pd urusan peribadi.
pada pendapat ak plak.urusan kahwin ni elok dipercepatkan.yelah.
benda baik kan?tp xpa la.semoga bhgia lah hendak nya kedua dua mereka.


alos alos chomel nya mereka.ngee :)


sebut pasal kahwin ni.teringat plak kat kakak ak
yg sedang sibuk uruskan majlis kawin dia.semoga berjalan
lancar la ye.hee.




p/s: packing packing! :) 

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

8 comments:

AiDa AzRyN said...

scha alyahya cantik. :)

ieda said...

semoga mereka cepat2 kawin .. dugaan banyak nie .. dah lah si scha tu bekas fahrin .. ciannn fahrin :))

perondajaketbiru74 said...

hmmmm kalau lambat nanti dikebas orang lain

spider_gurl86 said...

nak wat cmne kan dah takdir kalu 2 jdh kita tak ke mana arap mereka cpt2 la kawen

GamUHU said...

adess. melepas.

m!3yr4h_LolLy said...

suke sgt tengok dorang. ;)

puteraduyong said...

semoga jadi mereka kawin...

kakak nak kawin ye...awak bile pulak... ;)

nak ikut scha ke... :)

tiha said...

scha tu comel ...kakak nk kawin ye semoga bahagia ke kakak...huhuhmeh la join contest blog saya

http://fasham87.blogspot.com/2011/05/contest-of-fasham-blog.html