Monday, July 11, 2011

perkahwinan Farah AF2 dan Johan

SALAM SEMUA.

hari ni bangun pagi terus berlari lari anak atas mesin treadmill ayh.
konon nya bernawaitu nak kuruskan badan.tp dok 15 min ak da rsa mcm 
bosan da.punya ah takda pendirian miss epa ni.aish.ada baik nya
tampar ak laju laju disebabkan sikap yg mcm ni ye kwn kwn.-___-!

entri hari nk kongsi ngan korang berita gembira.so sama sama
la kita tersnyum gembira dan diselangi ucapan alahamdulillah utk 
farah diana anuar.


PERKAHWINAN FARAH AF2 DAN JOHAN




Majlis perkahwinan Farah AF2 akan berlangsung di Pusat Maritim 
Putrajaya pada 16 Julai 2011.Difahamkan, perkahwinan Farah
 AF2 bertemakan persandingan taman ini menelan kos perbelanjaan
 sekitar RM200 000.so sama sama la kita nantikan perkahawinan ini eh.


jom usha gambar kad perkahwinan farah yang agak unik :




comel sgt kan?aish.


kredit to : sumber

tahniah buat farah dan pilihan eh.semoga majlis berjalan lancar
dan kekal ke akhirnya. :)




ni antara gambar gambar pertunangan farah dan johan.




p/s: aish.seronok tgok org kawin. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

10 comments:

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

Ehsem jugak suami farah nih hehhe

misyamissyou said...

aww! dah nak kawen dah dia ni..huhu santek je baju peach oren dia.. :D

mykhalis said...

tahniah..transformasi yang berjaya memikat jejaka..heh..semalam tengok farah di nasi lemak kopi o tv 9

diana said...

boleh buat kipas time panas2..
hehheh

♣dya aien♣ said...

da nak kawen dah??
tahniah.. tahniah..
kad kawen dia comel sgt..
mcm mcm idea da skgni.. :)

Ir Firdaus said...

epa bile lg?? hihi

b a m b a m ' s said...

kalau kita2 nak gi boleh ker?? kekekeke

sop said...

Tahniah kpd farah

dayah aziz said...

farah dah kwin??wah..nsem nye husband die...

Wanie said...

farah dahnak kahwin??
mahal nye kos kahwin die..huhu