Sunday, July 17, 2011

perkahwinan Nurul Syuhada dan Amir

SALAM SEMUA.

semalam ak ada buat entri pasal kek butter ala miss epa.
tapi xda gambar kek nya.sampai ada yg tertanya tanya macam
mana la rupa kek ak tu kan?ak bukan xnak letak gambar.da siap
amik gmbr da.tapi bluetooh adapter ak hilang plak.selalu memang
ada je kat laptop ni.tetiba semalam xda plak.aish.bikin haru biru
je.so xdapat la nak tayang kek butter tu.adeh.-___-!

hari ni nak share ngan korang berita gembira bila
salah seorg gadis cantik dari tv3 iaitu Nurul Syuhada Nurul Ain
telah selamat menjadi isteri kepada Raja Amir Shah.



muka diorang ada iras kan?sebab tu bley kawin.hee.


alhamdulillah.selepas Farah Anuar telah selamat diijabkabulkan.
sekarang Nurul Syuhada Nurul Ain plak.tahniah eh semua. :)



p/s: chomel je diorang ni bila kawin pakai tudung kan?

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

11 comments:

miss she said...

cantik dia pakai tudung kan..

CikMiMiey said...

ha'ah .. org yg sememang nye dah comel , pakai tudung lagi nampak comel kan .. :)

btw , sweet lah dua dua mempelai ni

Muhd Aizie said...

dia ni dulu yang bercinta dn sasterawan negara ke?

ieda said...

aah tahniah dan mereka berdua sgt2 sweet .. :)

Aida Azryn said...

ramai artis kawen tahun ni an?:)

Elie Lily said...

manis betul dia! :)

soooooour said...

tahniah.....doa kan sy cpt kawin lak..heheh...

Khairil said...

muka kita seiras juga kan?...hehehe

Myra Jay said...

Sama cantik sama padan...
Memang manis bila tgk pengantin bertudung..
Moga ianya kekal la kan.. :)

Wanie said...

muka memang ade iras dorang ni..
semoga dorang bhgia la..:)

syerz eyryn said...

cnteknye dye..
jelez :)