Thursday, December 29, 2011

dia sahabat saya

SALAM SEMUA.

hai hai.petang yang indah utk berjogging.tapi hati ni macam
malas sgt nak keluar dari bilik ni.petang petang camni ak suka dok 
tepi tingkap bilik ni pastu tgok langit.smpai sekarang ak heran
macam mana langit bley tak runtuh even takda tiang.
yaAllah.besar nya kekuasaan MU.


petang ni jugak ak pikir macam macam.pikir apa yang jadi.
begitu besar nya ujian Allah pada ak.kadang kadang ak tnya diri ak.
ak sorang je ke yang terima ujian seberat ni.dan ak terlupa orang laen
Allah bagi macam macam dugaan lagi.mungkin ak pun tak setabah
diorang.ak yakin kan diri aku dengan kata kata "semakin sayang Allah
pada kita.semakin besar ujian yang Allah bagi." 
dari filem Ombak Rindu.



hari ni aku menulis sekadar untuk memohon maaf dengan seorang 
sahabat.yang mungkin sedang terluka, kecewa atau bersedih sebab
aku. aku baca status status dia kat facebook.sesungguhnya aku
tahu macam mana dia rasa.ak tahu macam mana menyanyangi
seorang yang kita rasa kita tak mampu utk memiliki.aku tahu
macam mana sakit nya.trust me.dan aku selalu berdoa semoga 
Allah permudahkan urusan nya. ak buat tak kisah bukan sbb ak memang
tak kisah.tapi ak tak sanggup nak luka dia lagi.aku juga manusia.aku
tahu macam mana sakit nya bila masalah itu berpunca dari 
hati dan perasaan.aku mohon maaf dari hati aku dengan apa yang jadi.

kepada sahabat  yang membaca post ni.harap dia faham
situasi aku.dan ak harap pengakhiran yang baik utk smua.amin.




p/s: kawan umpama rama rama.

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

3 comments:

Ir Firdaus said...

hope awk n sahabat2 awak berbaik kembali..
sy xsuka tgk korang sume bergaduh mcm nie.. hurmm...

kurus said...

haaaaaaaaaaaaa epa dah lukakan hati seseorang yeee ??

;) semua yg terjadi ada hikmahnya ..

Razif Redz said...

good .... yang memohon itu lebih baik