Friday, January 27, 2012

Kisah Kahwin Abg Hasbi dan Kak Ayu

SALAM SEMUA.

hai hai semua.okay semua mesti perasan kan kan.kaler tulisan
da berubah da kan? sebab apa? sebab aku rasa lagi formal kalo guna
kaler hitam.nampak matured kan kan? *abaikan perasaan konon nya
matang dan dewasa aku tu. -,- *


okay.kembali kepada topik.hari ni nak citer sket pengalaman kenduri kawin
sepupu aku tengahari tadi. seronok seyh kahwin.hee.sepupu ku kacak berbaju 
melayu biru bersama isteri tersayang.alhamdulillah.nampak sepadan di situ.
buat pengetahuan korang.ummi dapat tugas kat bahagian makanan pengantin.
so aku dan ummi pi majlis kenduri tu lewat sket sebab kitaorg siapkan
semua makanan untuk pengantin kat rumah.

selain daripada majlis kenduri yang bestnya hari ni bila kelisa chomel 
lottey telah berjaya dibaikpulih seperti biasa dan da ada kat rumah da.
malam ni dia tido kat rumah lepas beberapa hari tido di bengkel gelap gulita itu.
*abaikan hiperbola melampau itu ya kawan kawan. -,-*

jom usha beberapa keping gambar yang sempat snap 
di majlis perkahwinan sepupu aku :




lazat sangat makanan raja sehari by ummi ni.



 pengantin baru ! :)

Ummi dan cik zan tengah habiskan lauk lauk sedap sebab
pengantin terlalu malu utk makan banyak.aish.rugi btol -,-!

ustaz azhar turut sama hadir ke majlis kenduri ni.
*sila percaya ak da jumpa live ustaz azhar ni ya kawan kawan.
dan aku mintak.sila jangan jelous. -,-!*

dalam banyak banyak dessert yang ni paling lazat. cream puff! faveret! :)



p/s: yang pasal ustaz azhar tu ak bhong je.muka ayah mertua spupu ak sama plak macam
muka ustaz azhar.aish

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

6 comments:

Ir Firdaus said...

ehem!
sepupu awk sudah.. turn awak bile lagi?? ngee~

P/s : Kamu sungguh cute n ayu berbaju kurung n bertudung bawal.. (^_^)

dari sisi hidupku said...

waa,kena tipu.ingat kan betul UAI tadi.gempak la kak haifa.miss u.

~Filzati Zulkepli~ said...

haha ingatkan betei2 UAI. tak jeles pun sbb dh penah jumpa dia. hikhik. awwww cream puff! lapaqqqq

budak kacamata said...

uish..ingat UAI betol2 td..huhu

Wani Fazwin said...

Cettt..tipah tertipu..sebijik tu sama muka UAI..kurang asam boi...

Eryati said...

wah meriahnya kaler ijau dekat biolik pengantin tu