Wednesday, July 10, 2013

Kekurangan Sebagai Kelebihan

SALAM SEMUA.

Rasa bersalah kepada kamu smua yang masih menunggu sambungan medan part 2. Oh my god. I'm really sorry dear. Tak sempat smua benda. seriusly aku pun tak tahu apa yang aku buat hari hari. but for sure aku rasa Allah da tarik nikmat masa yang Dia bagi selama ini. mungkin banyak dok buat benda laen sampai terlupa ibadat pun perlu diperbanyakkan. Guess what ? Aku update blog pukul 1 pagi. Agak agak ada yang nak baca tak ? Kan da cakap tak sempat. Ni baru sempat nak update. sibuk mengalahkan perdana menteri. -,-

First of all, 

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN.
BULAN PENUH BARAKAH.
NAK MINTA AMPUN AGAR KITA SEMUA
DIBERI PELUANG MEMPERBANYAKKAN IBADAT
DI BULAN INI. 


Secondly,

Nak cerita dekat korang, sekarang ni banyak buat wishlist baru. HAHAHA. konon nak berubah ke arah lebih baik. Mohon doa semua. Wishlist ni hanya AKU dan Allah yang tahu. Kenapa tak bagi tau ? sebab malu la dear. kang tak jadi. sapa nak jawab ? Nak berubah senang. Nak istiqomah tu susah. Doakan ya.




Thirdly, 

Happy belated birthday to myself. Harap nya diri ni mampu menjadi lebih baik untuk diri sendiri dan orang orang lain. Mampu memberi dan kurangkan menerima. Kerana tangan memberi lebih baik dari tangan menerima. Semoga diri ini lebih banyak buat aktiviti berfaedah selain merapu di laman twitter sahaja. Semoga lebih sabar dengan ujian yang akan di ujia Allah nanti. last but not least, semoga semua wishlist aku dipermudahkan Allah dalam urusan istiqomah nya. amin.

Besides, 

Apa kah kaitan semua yang diatas dengan tajuk entri ? Ni nak bagitau kelemahan kelemahan diri yang kita ada tu jangan kita jadikan kekurangan. semua kelemahan kita tu mampu memberi pahala kepada kita. mcm mna ? dengan cara usaha kita untuk terus perbaiki diri. Jangan risau kepada kawan kawan yang masih baru bertudung. teruskan usaha. Istiqomah. banyakkan bersabar dengan sindiran tajam, halus dari syaitan syaitan di telinga. tiup jauh jauh dengan zikir. time bulan puasa syaitan kena ikat. tahan sikit godaan tu. hee. 
Sebenarnya aku jugak nak bgtau korang. aku pnya kelemahan dari segi ketinggian buat aku malu nak amik gambar ber diri. asyik amik muka je. sadis. yang tu takley buat apa. da makan calsyium, tak jadi pun. -,-


ni je mampu. kalau bagi full pendek plak. bai.


Lastly, 

Nantikan episode kedua Medan lepas ni ya. bila aku free aku sambung. saya janji dengan awak. bukan sehari, bukan dua hari bukan tiga hari tapi selama lama nya. 0_o budak budak baru nak mature der. nak buat mcm mna. bia kan je. nanti dia belajar la tu. 



till then,
wsalam.



Salam Ramadhan, 
Miss epa dan keluarga. 

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

:)

dari sisi hidupku said...

tak cukup ketinggian tu comel apa. selamat berpuasa kak epa.