Saturday, August 10, 2013

Syawal di Korea

SALAM SEMUA.

hai hai semua. rasa nya masih belum terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diri ini. Salah dan silap harap di maafkan ya. Kata Najwa Latif, kosong kosong. :)


Tengok tajuk entri and buat muka tak percaya. Mana ada orang pi oversea raya raya macam gini miss epa. Ni nak buat kelainan skit. Pi ber-holiday musim raya. Beraya di perantauan. Nak rasa jugak macam mana raya di Korea selatan kan kan ? hee.

Ceritanya, Ummi nak bawak adik bongsu sy yang tak kacak tu berjalan jalan. Ingat nak pergi dalam Malaysia je. Sebab musim raya kan. Tapi bila survey tiket, harga tiket dlm rm750 seorang return. so Ummi kata, jom pergi Korea. Bila check korea masa ni musim panas. so tak berapa nak best sangat. Iklim sama macam Malaysia. Tapi disebabkan masa ni je ada cuti sekolah dan aku and adik aku ada rumah sebab tengah cuti. so that ummi kata pergi je lah. nak tgok rasa raya di Korea. Aku pun meneruskan hasrat ummi then book tiket ke korea pada 11hb August 2013 hingga 16hb August 2013.

Malam ni kitaorg bertiga bertolak ke airport dan akan berada di airport untuk penerbangan ke korea selatan jam 0800 pagi esok. Doakan kami ya kawan kawan semua. :)

Okay itu sahaja untuk entri kali ni. lepas ni kita bagi detail travel / bajet ke Korea Selatan ya. Tunggu tau. :) 


nak masukkan jugak bape keping gambar raya kita. hee. 



 my small family. 

diri sendiri dan family yang awesome !



note : kepada yang nak beli sf beauty boleh je sms ke number yang biasa. Kami masih beroperasi seperti biasa. tarikh start pos 12hb august ! :)


till then, wsalam. 






p/s : korea aku datang. :)

terima kasih daun keladi.komen komen kalo sudi.

5 comments:

nadia said...

Wahhhh raya /jalan ke korea...
Have a nice trip there.

Selamat hari raya.

AyuInsYiraH said...

ayu datang singgah ke blog awak...

ada masa nanti singgah la ke blog ayu pula..ayu ada buat segmen..

http://www.ayuinsyirah.my/

Aida Azryn said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin.. ;)

Unknown said...

Selamat hari raya. salam singgah disni dengan puisi generasi anak muda yang merantau. :)

Unknown said...

LAWAAnyee epaaa..... -syu :)